poniedziałek, 20 lipca 2015

Polecane- Fotorabarbar

Jeszcze przed założeniem tego bloga chodziło mi po głowie stworzenie cyklu stron i twórców, które z czystym sumieniem mogę polecić.
I nie chodzi tylko o walory wykonywanej przez nich pracy, ale także o to jaki mają do niej stosunek i czy są systematyczni- bo nie ma nic gorszego niż przyzwyczaić się do kogoś, wrzucić jego stronę na zakładkę w przeglądarce, a po pewnym czasie z żalem stwierdzić że właściciel strony przestał publikować.
Mam jednak parę perełek do których chce Was zachęcić.

Zaczynam więc.


Polecam i o uwagę dla FotoRabarbar proszę.
Kolejny fotograf co? Co w nim takiego, czego nie mają inni masowo publikujący się na stronach i własnych witrynach, lub o zgrozo co jest w nim lepszego niż w gimnazjalnych intagramerach?
Ano to, że Pani Barbara jest historykiem sztuki i archeologiem, a więc zdjęcia robione są z tego specjalnego punktu widzenia. Z tego punktu, który bez fachowego oka pozostaje nieuchwytny.

Można u niej dostać na talerz kolorową sałatkę z miejsc, zupę z architektury i danie główne z na prawdę dobrych komentarzy opisujących to co na zdjęciach. 
Ja osobiście bardzo smakuję się w doprawionych historiach tego jak zdjęcie powstało i do lekkich anegdot dotyczących tego co na nich jest.

Jeśli lubisz czytelną, technicznie dopracowaną fotografię kliknij lubię to i śledź. Ja śledzę i polecam.


od FotoRabarbar:
Chyba nie będę oryginalna stwierdzając, że po prostu lubię fotografować i radość z tego najbardziej mnie napędza do złapania za aparat. Co fotografuje? Świat w który udaje mi się wpaść, wdepnąć, odnaleźć. Łapię w kadry ulotne chwile i klimat miejsc, które udało mi się odwiedzić, ruch i barwę tej właśnie sekundy strzelenia migawki. Reakcję na czas i miejsce uzupełnione zdarzeniem. I mam nadzieję, że „podglądacze” moich zdjęć wstrzymują razem ze mną oddech by nie spłoszyć zwierząt, czują zachwyt przedmiotem, detalem i wielowymiarowo zechcą przestudiować kadr mojego "pstryk".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz