sobota, 3 grudnia 2016

LISTOPAD 2016 ROK POLSKIEJ WEŁNY podsumowanie


Listopad w grudniu.
Śmiejcie się, ale ja się z tym i tak wyrobiłam, patrząc na to co mam w koło siebie porozkładane. Bardzo zapaliłam się do grudniowego zestawienia, ale musiała bym go zamknąć z pomysłami przed 15.XII co jest praktycznie nie do osiągnięcia (zorganizowałam już sobie materiały- brakuje mi tylko cienkiego drucika).
Chciałam też w grudniu zorganizować przędzenie w Warszawie, ale wszystkie weekendy mam pracujące i zderzyłam się z murem własnych możliwości. 
Sama mocno już tęsknie do czynności z wełną. Ale tak żeby usiąść z herbatką z malinami i dla siebie, w swoim tempie. 
A tu od Was takie zdjęcia! Aż zazdrość bierze i w sercu wyje żal, że nie mam kiedy wyciągnąć swoich worków.

I tak jest prawie za każdym razem! Tylko spójrzcie na poprzednie zestawienia:
czerwcowe zestawienie
lipcowe zestawienie
sierpniowe zestawienie
wrześniowe zestawienie
październikowe zestawienie

A w listopadzie:

Anna Sosińska
czarnogłówka ręcznie barwiona w trakcie powstawania z niej komina i rękawiczek

Marika Grzelak
kot- dachowiec (!)

Anka Kołodziejczak
merynos

Agnieszka Dawera-Bryk
kolor "wełna polska", biały polska barwna owca górska

Agnieszka Łukaszyk
polska wełna
filc na sucho 

Alicja Mega
alpaka

Ewa Sowińska
polska barwna owca górska
 
Ewa Wojtyła
czarnogłówka farbowana urzetem
 
Jadwiga Micyk
polska barwna owca górska

Jola Szymczak
polska barwna owca górska 
 
Monica Incarna Łukomska
alpaka
 
Listopad zaskoczył mnie frekwencją. Już nie będe się rozpływać nad samymi uprzędami i tym z czym pracujecie.
Bijemy rekord w grudniu.
Kończymy z pompą? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz