niedziela, 17 maja 2015

W biegu.

Podobny tytuł będzie tu standardem.
Jestem chora na "robienie wielu na raz". Szybo się nudzę przy jednej rzeczy... lub po prostu mam za dużo pomysłów na jedną chwilę do zrealizowania i z niczym się finalnie nie wyrabiam, co wywołuje spore nerwy.
Jutro wyjeżdżam złocić, za tydzień- jeśli się uda- punktować polichromie. Więc trzymajcie kciuki za moje zniknięcie na 3 tygodnie.

Na telefonie pisać bloga nie dam rady. Mam też problemy z przełączaniem się z użytkowników na fejsie- niby są SZTUKI, ale finalnie posta publikuje z prywatnego.
Telefonowo współpracuje ze mną jedynie instagram- https://instagram.com/twory_sztuki/ który traktuje jako śmietnik, zachęcam do podglądania tego co wrzucam.
Komputera, wraz z 2 skrzynkami na narzędzia, torbą i śpiworem nie biorę. Rzadko kiedy bywa czas by z niego skorzystać podczas prac wyjazdowych.

Pochwalę się jedynie skończonym właśnie polem łubinu.
Pole rysunku 50x70cm, kredka + gwasz. Wykonany na zamówienie. Oprawiony w ramę drewnianą grubą (10cm) za szkłem, w pojedyncze paspartu.


Biegnę teraz się pakować i mierzyć auto czy wejdzie mi do niego figura Matki Boskiej z Dzieciątkiem.
Sztuki twórz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz