wtorek, 5 maja 2015

Na początek... Dzień dobry.

Miałam ten post dziesiątki razy w głowie, w dziesiątkach wersji. Szczęściem oczekiwanie studzi i usadza, co może pozwoli mi skompresować moje powitanie.

Przyszedł na mnie czas odważenia się, postawienia swojej głowy na pniu i podporządkowania się wymaganym składkom zdrowotnym oraz emerytalnym. Zegar wybił nazwę mojej działalności, a jego sekundnik przeskakiwał po wszystkim tym co robię i na czym mogę zbierać grosz na rzeczone składki.

Niniejszym przedstawiam Państwu działalność firmy SZTUKI- KAROLINA ŁOMNICKA. Oraz wszystko to co mnie zatrzyma, zainspiruje, zachwyca. Co sprawia że muszę podzielić się swoją opinią, skonfrontować ją z innymi, co budzi we mnie radość, bądź niesmak.

Nazwa nie jest porywająca. W ogóle wydaje się być byle jaka, dlatego wyjaśnię.
To pierwsze słowo jakie przyszło mi na myśl w tym co robię. Nie żebym sobie schlebiała, po prostu zajmuje się i pochylam nad sztukami wszelakimi. 
Sztuka malarska, sztuka rysunku, sztuka haftu, sztuka rzeźby, sztuka jubilerska, muzyczna, taneczna, sztuka tkania, sztuka przędzenia, hodowlana, kulinarna, sztuka fotografii, sztuka dyskusji, sztuka zarządzania. Historia Sztuki, Sztuka Rzemiosła.

SZTUKI

Pierwszą logiczną myślą przy zakładaniu firmy jest stworzenie jej strony, a nie bloga, jednak przy prowadzeniu mojej działalności strona była by martwa. Nie dysponuje pakietem przedmiotów dostępnych zawsze i w chociażby minimalnej ilości, które mogła bym zaproponować klientowi.
Wykonuję usługę na zamówienie. Może to być na przykład haft, rysunek, obraz czy obiekt do konserwacji, zlecenia te zależą głownie od klienta (jego wzór). Prace takie są niezwykle czasochłonne, dlatego posiadając bloga będę mogła dzielić się z Wami każdym z etapów mojej pracy, a nie efektem końcowym raz na parę tygodni czy nawet miesięcy.

Mimo to mogę długo nie wrzucać tutaj opisowego postu wraz ze zdjęciami ze względu na mnogość równocześnie prowadzonych prac. Dlatego zachęcam do podglądania mnie na 
dostępne tam będą krótkie notki, oraz zdjęcia, które będę (mam nadzieje), współtworzyć z Wami.

Dziękuję za Twoje zainteresowanie.
Podglądaj mnie...

2 komentarze:

  1. Ale fajnie, że tu trafiłam 😊 Powodzenia w blogowaniu i firmowaniu 😉 Sama mam małą firemkę i znam słodycz oraz ból tego typu przedsięwzięcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! A jak mi jest miło, zwłaszcza że śledzę Twojego bloga. Dziękuje za dobre życzenia.

      Usuń