czwartek, 11 sierpnia 2016

2016 ROK POLSKIEJ WEŁNY- SIERPIEŃ

Tym razem okrutnie spóźniona i mogło by się wydawać, że zapomniałam, lub że zaniechałam zbierania od Was dowodów z pracą z polską wełną.
Nic bardziej mylnego. 


Nie mogłam zacząć (zwyczajowo już) 8 dnia miesiąca, ponieważ docisnął mnie termin zlecenia i na rzecz ukończenia pracy, porzuciłam wszystko inne.
Kolejne dwa dni nie mieliśmy internetu (co przyznam miało swoje plusy- wolne od komputera bardzo dobrze robi na ogólne samopoczucie).


Internety są!

Zlecenie zakończone sukcesem!
Teraz czas na Polską Wełnę!


Przypominam zasady:


1.Zrób lub wybierz istniejące w swoich zbiorach zdjęcie podczas pracy z Polską Wełną.
Zdjęcie musi być z tego roku- 2016.
2.Wyślij je na:
lomnicka.karolina@gmail.com
https://www.facebook.com/tworysztuki/
podpisując je w 3 pkt
-autor (ksywa, imię)
-rasa lub pochodzenie runa (bardzo ważne!)
-adres kontaktowy, adres strony którą prowadzisz, blog, mail, facebook 
3. Wśród nadesłanych zdjęć wylosowany zostanie jeden autor, który otrzyma błam czesankowy 500 gram Polskiej Owcy.


Termin nadsyłania zdjęć to 18 sierpnia 2016.
Zdjęcia zostaną zebrane w jedną całość w sierpniowym poście na blogu.
Celem zabawy jest propagowanie idei 2016 ROKU POLSKIEJ WEŁNY, oraz możliwość otrzymania błamu czesankowego polskiej wełny przez jedną osobę, która spośród nadesłanych zdjęć zostanie wylosowana.
Zdjęcia muszą dotyczyć pracy z runem owczym i alpaczym, z polskich hodowli.


  
Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz